Jag vill bara vinna fucking champions...

kort rek då jag är på väg till gymmet i detta nu.

Dynamo kiev- Rubin Kazan. over 2.5 2.35 på www.expekt.se

Har kollat dessa två lags statistik deras sex senaste möten i deras respektive ligor och det är två lag som är mycket framgångsrika framåt. Deras 6 senaste matcher (alltså 12 sammanlagt) har produceerat 40 mål och det betyder att båda lagen satsar framåt.
Nu möts de i Champions league och risken finns ju självklart för återhållsamhet då det är i ett tidigt skede i gruppenomgången.
Om någon lade märke ill någon återhållsamhet i gårdagens omgång så är det bara att grattulera för det gjorde inte jag. Dock vann United och Chelsea som vanligt med minsta marginal men annars producerades det hyfsat i Europa igår och det kommer förhoppningsvis fortsätta idag.
Det vore synd att kalla dessa två lag för storlag då jag knappt hört talas om Rubin kazan men de kommer nog vilja ta Europa med storm och vad skulle inte passa bättre än att vinna premiäromgången i Fucking Champions...?
Jag tror på målkalas i sibirien!

150 kr satsas på denna singel till odds 2.35

Inter - Barcelona. Under 2.5 goals. 2.0 på www.betway.com
Dynamo kiev- Rubin Kazan. over 2.5 2.35 på
www.expekt.se

Stjärnlaget Barcelona har sjuka förväntningar på sig. Det stjärnspäckade laget har inlett bra i ligan och vunnit sina inledande 2 matcher. Detta har även Inter gjort . Etoo har gjort mål varje match och likaså Zlatan. Hur kommer denna match sluta då? Världens bästa lag(!) Barcelona kommer nog trots bortaplan föra spelet. De är liksom vana vid att hålla i taktpinnen men kommer de vinna? MYCKET TVEKSAMT! Vad tror Mr Beck detta kommer bli då? Jo, jag tror att Barca kommer bränna en hel del halvchanser samtidigt som Inter kommer försvara sig bra. Målsnålt så in i bomben och en stornäsa frustrerad över lagbytet, tror jag.
Jag tror stenhårt på 1-1 i denna match. Varför detta resultat? Jo, Båda lagen kommer "nöja" sig med 1 poäng då de har två sibiriska lag som kvarstår. Risk för underskattning i övriga möten men som sagt. 1 poäng räcker i båda lägren!
150 kr satsas på dubbeln värd 4.7 i odds

Inter - Barcelona. Under 2.5 goals. 2.0 på www.betway.com
Dynamo kiev- Rubin Kazan. over 2.5 2.35 på
www.expekt.se
Daniel Alves yellow card . 2.50 www.expekt.se

150 kr satsas på denna trippel till odds 11.75



Målskytt.

Thierry Henry. Odds 3.30 på www.expekt.se


50 kr satsas.

nu blir det gymmet, sen blir det mat!

eftersöker intresse onsdagen 23:e. Örebro vs Ifk Göteborg. Sovplats finnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0