Score!!!!!!

Jag vet att jag inte brukar prata så mycket om sånt här men jag bara måste berätta om igår. Jag var ute på krogen, självklart städad och nykter. Mot alla odds får jag tag i en dam av det snyggare slaget. Det går ju väldigt bra det här tänkte jag. Kvällen gick och hon verkade mer och mer intresserad och det slutade med att hon följde med hem. När vi väl kom hem var hon helt vild och skrek att jag skulle förnedra henne å det grövsta!!!!!!!!

Jag blev helt paff och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Jag menar jag är ju en sansad människa i vanliga fall, men jag tänkte att nu jävlar ska jag visa henne.






Så jag gick in på internet och beställde en Evertontröja till henne!

HAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA!
You bought that didn´t you?

Everton - Benfica 0-7
Liverpool FC  - Benfica 5-3

Sheer Class!

Cheers Mates!

Brad Pitt

Kommentarer
Postat av: Beck

HAHAHAHAH DIN FULA FAN!!! Jag gick på den helt pch hållet ska du veta. Jag satt och försökte se hur detta scenario skulle se ut. Jävlar vad kul! Kul med lite liv i denna döende blogg=)



The chosen one och Degen var med i Håkans bar.

Klicka på länken och dra fram markören så ni kommer till 3:30 in i klippet. Så jävla likt oss båda, den tar jag på mig!



Beskådade Liverpool vs Benfica igår och trots att jag inte är liverpool-supporter på något vis måste jag ändå erkänna att jag fick gåshud i 85:e minuten när de börjar sjunga "Youll never walk alone".

Man känner sig ett steg närmare Anfield road hösten 2010. Dock är det en pengafråga! Men vi får se!



Ha det!

2010-04-09 @ 21:31:47
Postat av: Beck

Klippet finns på: http://www.kanal5play.se/program/play/hakansbar-s01e04



3:30 in i klippet finner ni Beck och Degen!

2010-04-09 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0