Jodå jag lever

Jag ska snart flytta till en ny lägenhet och att installera internet för 1600kr känns onödigt för två månader.
Jag hittade min tvillingbror på bloggen, att han skakat hand med Steve Galloway.. Då förstpd jag att jag har en äkta tvillingbror, fast lite tjockare än mig dock.

Jag har det bra härnere i 35 graders värme och ständigt solsken, jag tränar dock halvseriöst med basket och tennis och en del volleyboll i poolen. 

Jag är besviken på mig själv att jag inte har kunnat uppdatera och deltagit i bloggen men jag har mycket jobb på jobbet så att surfa runt, när man ska delegera sina trupper känns inaktuellt.

Jag måste ändå ge Dubai mycket plus när allt kommer omkring, Vackra damer, Bra restauranger, Mycket udda flygplan ( Antonov 124/tupolev154, är vardagsmat ) Fint väder och bra priser på rätt mycket.

Tricket ger resultat

Jag ska hålla er lite mer ajour, förövrigt så vill jag säga att Skellefteå bör ni tippa på 4-0 i matchserien mot FBK



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jävla don juan-blick du lägger till på kortet? Hur mycket har du ljugit om för att lura till dig dessa damer för att ställa upp på kort med en sån som du?

2010-03-20 @ 13:51:32
Postat av: Dan

Nu lät det negativt, damerna var från min hemort och jag känner deras syster, att ljuga var inte befogat!

2010-03-21 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0