Serie B....ärligt spel? vi får väl se....

Idag ska jag ge Italienska Serie B en utmaning.
Krysset mellan Modena vs Piacensa är nere på 1.80 vilket inte klingar jättemycket för den spelerfarne.
Kryss är relativt ovanliga resultat i fotboll och därav brukar oddsen ligga på ca 3 ggr pengarna.
Dock skall man ha i åtanke att det är i sluttappen i den liga och att det slutat kryss vid de senaste tillfällena "kryssresultat" vara nere under 2 ggr pengarna.
Bolag som Nordicbet och Betsafe har redan tagit bort denna match från sin spellista vilket kan betyda att de anar något konstigt med denna ligamatch. När jag var inne på betfair såg jag att 1 600 000 kr var matchade. På en Serie B match?!?!?!? Hmmm....say no more..
Jag är inte helt hundra på att Serie A och serie B är rena då det har hittats uppgjorda matcher tidigare i dessa ligor och jag tycker detta är ett ganska roliga chansspel.

Dagens chanslir.

Modena vs Piacenza . X Odds 1.80 på www.expekt.se

Kasta inte in några stora summor på detta för kryss är vanskligt, dock tycker jag detta är lite roligt att se hur det går.




Förövrigt vann Pars FC dagens match mot Adolfsberg ik 2 på Berhn Arena med 8-1. Beck hade inte så värst mycket att göra men fick göra några fina räddningar och pigga utrusningar. Det känns bra inför serien att vi gör så mycket mål.

2 träningsmatcher gjorda och 24-1 i målskillnad är någotsånär drömresultat med tanke på att inget av lagen vi mött är från någon lägre division än den vi själva kommer spela i detta år. Dagens motstånd spelar faktiskt i en div högre än vad vi gör.

Eventuellt matchklipp kommer att länkas från denna blogg. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0