sven gamblar!!

har inte riktigt smällt att jag torska på min femling sist! fick ju in fyra av fem men chelsea ville inte göra mål den kvällen!dock hade jag rätt om att inter skulle ta sig vidare!!hade jag fått in den hade jag kunnat dra mig tebax o kollat på hur mina konkurrenter tävlat om andra platsen haha!!

idag tänkte  spela en fyrling istället=)!

pga tidsbrist så får jag ba  skriva in mitt spel utan nån vidare motivering!sorry!

ssk-leksand 1! 1,52!
växjö-almtuna 2! 2,95!
getafe-real 2! 1,35!
napoli-juve 1! 2,20!      oddset blir 13,32*300= 3996kr!

all odds hämtat från svenska spel!!!


kom igen genzel!!!!

Kommentarer
Postat av: Brad Pitt

Det går inte att komma så mycket närmare en vunnen slant än så här. Synd, det är dags att någon sätter stopp för HybrisGastrics framfart. Men vi får hoppas att det går som vanligt. Ett fullständigt vansinnigt bet på någon match i tjetjenska fjärdedivisionen i coronne för transexuella dvärgar med neurosedyneskador. Du vet att du endast är några vunna spel ifrån det Beck! You´ve been there, done that and eaten the buffé.

2010-03-25 @ 22:51:53
Postat av: SVEN

hahaha!ja vi får hoppas på att bacon får nåt spel o går al in på nö dret match!!när jag prata me han igår va han i full färd på väg till sibylla för o införskaffa 2 mega mega bacon and cheese burgare o extra pommes=)!!han yrra om att han bara hunnit me 2 buffer under dan o inte käkat ordentligt=)!han kör ju me sitt rabatt häfte som han verkar ha me sig överallt!skulle inte förvåna mig om han låser in det i nåt kassavalv innan han går o lägger sig=)!!!!undrar om sara fick smaka på EN pommes?ny vecka nya spelmöjligheter!!

nu gäller det!!

2010-03-29 @ 09:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0