Trippel igen?!

Dags för revansch efter fiaskot när jag lade mitt första spel och gick back 500 spänn! Inte okej där!!  Barca var det som föll sist men den här gången ska jag lyckas. Mitt nuvarande saldo står på 1500 kr men jag hoppas kunna styra upp det under helgen nu.

England och PL är det som gäller, jag lirar med tre lag som övertygar rejält. Villa är alltid svårslagna på hemmaplan, likaså Arsenal och Everton har varit riktigt heta på slutet. Där har ni min trippel!

Aston Villa-Wolverhampton
Everton-Bolton
Arsenal-West Ham

Odds: 2,63
Insats: 500
Möjlig vinst: 1317

Bäst för mig och min trippel att den går in annars ligger vi efter en del! Jag får sätta mig på tåget som går mot metropolen Åmål där jag in i dimman skall....skål!

Kommentarer
Postat av: The chosen one

Trist att åka på en match. Villa är så jävla luriga. Annars då?

2010-03-20 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0